My Mission

I served as a missionary in Sweden for the Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints from May 1978 to June 1980. I chose to donate my time for two years to bear witness to those I contacted the reality of the life and mission of Jesus Christ, including all he has done in restoring his true gospel on the earth in recent times. Although it was many years ago, I still hold stongly to the purpose and memories of that wonderful experience.

This blog is intended to give an overview of my experiences in Sweden, and to offer to anyone interested further information regarding my testimony of Jesus Christ.


Varje Gång Jag Hör Svenska (Every Time I Hear Swedish)

Varje gång jag hör någon tala på svenska, gläddes mitt hjärta. En del av min själ föddes i Sverige, och jag kommer aldrig att glömma bort hur viktiga och underbara de stunder i Sverige var, även om det har varit 30-plus år sedan jag var där. Synd att jag inte har återvänt sedan dess. Jag tycker mycket om att kunna prata svenska med nå'n, men det händer mycket för sällan.

En dag så kommer jag igen...

No comments: